53 thoughts on “Senja di Stasiun Kedunggalar, Ngawi

  1. Klu melihat foto stasiun tsbt sy teringat 21 thn yg lalu saat sy brgkat merantau ke sumatra ,nggak ada perubahan bangunanya ya tetap seperti dulu aja

  2. kelingan cilikku mbiyen nggandul sepur ng walikukun terus bali maneh. malah putrane pak kepala station th 80-90 pak misdi, jenenge lilik kuwi koncoku.kedunggalar i miss u

  3. @edanpo : makasih mas
    @ ari kumoro : kapan kapan kalo pulang kampung bisa nostalgia mas 🙂

    @ Teguh : kapan pulang kampung pak? ditunggu di stasiun 🙂
    @ bujang : thx bos
    @fery : omahe sampeyan nang sebelah endi mas?
    @dany blembem : ) kangen kampung yo?

    @ugeng : moga ketemu temen lamanya

  4. katon asri
    enak pecele
    danz cowok sing paling ganteng
    urip penak
    ngangenin
    gotong-royong
    golek pangan menak
    arep opo wae ono
    lahan akeh
    arep bali
    rumongso ngangenin

  5. Lor sepur Kidul Sepur Subutannya

    Lor Sepur : Warga Pulosari
    Kidul Sepur : Warga Ploserejo

    Lor (bahasa Jawa) artinya Utara
    Kidul(bahasa Jawa) artinya Selatan
    Padahal dibilang Sepur adalah Lokomotif
    Tapi disini mewakili Rel yang dekat Stasion Kedunggalar. Wong Dunggalar bilang pembatas
    dua desa dipisahkan dengan rel dekat stasion Kedunggalar dengan istilah Lor sepur Kidul
    Sepur.NGANTI TUWO SERING MIKIR KOK SALAH KAPRAH YHO.

  6. Sampaian Bocah Pundimas ……?

    Mas Wijang BOCAH KIDUL SEPUR

    PLOSOREJO MASS……..

    PLOSOREJO NGEND……?

    PLOSOREJO ETAN PASAR.
    LHO YEN PLOSOREJO KULON BERARTI CEDAK BALOK’AN WONG BIYEN PASTI
    INGET BALOK’AN CEDAK STASION KEDUNGGALAR

  7. Mas mau kemana …..?
    Ajeng wonten Mediun,
    Nitih Nopo Mas Mriko ..?
    Nitih Sepur KLUTHUK.

    SING DADI WONG KEDUNGGALAR TERANGNO
    OPO KUWI SEPUR KLUTHUK IKU yen isih
    iling..!

  8. Waktu kecil masih inget,masih jarang jam Dinding.Kalau bangun tengah malam ada
    kereta lewat ,ibu bilang …….,Jang wis jam 2(loro) iki.Dan memang benar waktu kerata lewat selalu identik dengan jam .

  9. Apa yang nggak dengan Kedunggalar.
    Sekolah … Ada
    Lapangan Olah-Raga …Punya
    Pasar ….ada
    Stasiun…..punya
    Dari pabrik tahu dan batu bata juga ada.
    Sampai banyak mencetak PENDEKAR.
    Kalau kita renungkan tentunnya kita warga
    KEDUNGGALAR mestinnya pabriknnya SDM yangmumpuni yach….? Horas WQONG KEDUNGGALAR
    Sing pinter karo sugih tariklah dan sokong
    terus untuk maju .OJO REK MAJU KANGGO DEWE, Egois iku ….!

  10. halo mas, sugeng enjang kulo bowo putranipun bu darmo manis – plosorejo.. mbok bilih njenengan dereng tepang kaliyan kulo…
    kulo bocah perantauan, sakniki ten Riau -sumatra.. griyo kulo cerak ugi kaliyan stasiun mriku.. wah dados eling ndeso malih nggih…
    suwun mas gambare’ lek saged di upload ingkang enggal 2 malih …suwun

      1. Kulo agus , putro mantu pak yoto pulorejo, kedunggalar …sebagian kenangan indah ku di sana…..rip my heart.

  11. Yo yo dirameke yo warga Kedunggalar mumpung anakku lagi ngangsu
    ilmu neng Kedunggalar.Supoyo kenal kampunge Pak’E

  12. Ngawine Kec Kedunggalar ngisor Gunung Lawu
    Dilewati Rel Sepur jalur selatan ,diapit rong stasion antarane Walikukun sing soko Solo
    karo Paron sing soko Wetan alias Mediun.

    1. Matur suwun kangmas Wijangkoro, mbok menawi panjenengan kagungan photo2 dunggalar, kawulo remen sanget bilih saged dipun kirim dateng email kawulo : blantex@gmail.com ,
      kulo lare Magetan, sak kidulipun Dunggalar, menawi numpak sepur ( sing mboten eksekutip, margi sing eksekutip lan bisnis class kedah mandhap mediun) saged mandhap ing stasiun Mbarat/ Barat sak bibaripun Paron- Geneng njur Mbarat!!

      nuwun

      1. Pateeen ….. Boso wong rantau saiki.
        Aku dewe dik wis suwe menetap di rantau
        Mungkin saiki arep sering mulih amargo
        anaku sekolah neng kedunggalar.Supoyo biso belajar ngomong JOWO. Aku janji
        kiro kiro sasi mburi yen tilik anak arep ngumpulkan foto kedunggalar TEMPO DULU sama kedunggalar SEKARANG
        tak Edite baru tak emailno jenengan.Suwun

  13. Mas…… piye kabhare kedunggalar….kenal karo aku, aku etan mesjid Jami’ Al Hasan ? koncone Trianto putrane Pak Topo ? tebak sopo aku ? kelingan nggak sampeyan.

    1. Jainul jelas kelingan lah. Koncone Mas Heru Jojon > Mas Triyanto Iku duwe Adi Jenenge Dik Yudi Putrane Pak Topo. Yen rak salah sampaian kan nggone Bp Bajuri. Ono sing jenenge UDIN>

  14. Jamane isih cilik mesti sering olok-olokan,yen cah ndeso iku diareni Wong Nggadon.Mboh ngopo sih Kampung Nggadon iku kok misuhur plosok e.Padahal Yen di etung etung ish adoh di banding Mbegal. Isih adoh dibandingke Katikan. Dadi Nggadon iku kan sebarange Plosuku kulun Kretek Cedak Stasiun Kedunggalar.Mesake Yo Wong Nggadon kok ketoke Dadi Wong Ndesit.Hahahahahahhhhhhh

  15. Sing Kelingan… karo Kedunggalar…….!
    Kolam Renange Jenenge Margo , Kolam Renang Ono ing Begal
    Gedunge jenenge Gedung Pancasila sering kanggo main Ketoprak.
    Tempat Main Batminton jaman semono jenenge Gedung Pendowo.
    Lapangane Lapangan Merdeka.
    Ono Gudang Peluru jenenge Sontiko.Jenenge SDne Condobirowo,Pasopati,Trisulo. Akeh meneh REk .Arane Wong tuwo biyen…………..

  16. mas,kulo wong nggadon sing ngarani gadon ndeso iku teguh konco q cilik sakiki neng manado,omah q nggadon kulon smor bor mesti ngerti kbeh wong sak indonesia,sakiki q neng prantauan gelek menrr

  17. ngadon iku tnahe paling subur sak indonesia iso ditanduri stahun muput mas jok ngenyek sampean tak kandakne mbah mainah,ngerti pora artise nggadon city

  18. Mas Wijang, kadosipun kulo tepang sampeyan. Menopo leres kakak kelas SDN Kedunggalar 1 / Condobirowo.Kulo putro Bpk Soegijo Kidul Pasar Kedunggalar sebelahipun Mbah Cip ingakang sadeyan Pupuk Pertanian. Alhamdulillah ternyata banyak warga Kedunggalar yg masih ingat tanah kelahirannya.

  19. waduh seneng banget baca komentar2 orang dunggalar.aku tinggalkan kota..eh desa itu mngkin sudah separo umurku sendiri.bahkan rumahkupun sudah gak ada d sana.tapi aku tetep cinta sma dunggalar.bahkan jika di robek kulitku,maka akan mengalir darahku yg tulisannya I LOVE KEDUNGGALAR (ngutip kalimatnya susno ni.) Serius.namaku niken nurmi BK. dulu rmahku prapatan pasar.mungkin skarang sdh jadii toko bangunan.Org sana masih ada yg ingat aku gak ya?oya smpean siapa ya mas?

  20. Yok opo k’bare prapatan kdgalar sak iki..? Nggonku ngentekne masa muda hingga merenggut masa depanku..hahaaa tapi ku bangga dgn smua itu karna sdah suratan hidupku

  21. Titip rindu buat angin malam pasar kdgalar..salam special to koncoku babad alas kualakuayan mas joko klowor n rekan’2 bercanda di base camp slamet riadi 1…yok opo zarima mas ganjar.?

  22. Yok nopo mas wijang no’e panji.? Kapan mudik kdgalar.? Opo nggak kangen k’ro smilir angin malam prapatan..hahaaa..tapi sayang..gak iso nonton ketoprak maneh..ketok’e wis punah.

  23. dunggalar tempoe doeloe dan sekarang ra ono bedane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. kalau aku liat stasiun kedunggalar. jadi pengen pulang. rasanya kangenin. apalagi pas pertama kali balik kandang ke jakarta. walaupun kedunggalar bukan kota kelahiranku. suasana kedunggalar tetap ngayomi n disana aku belajar mengenal arti hidup bersaudara dengan masyarakat. gak rugi ortuku didik aku di kedunggalar….. care you kedunggalar

  25. wah udah lama egk ke kedunggalar terahir meniggal kan kedunggalar tahun 1996 sekarang kedunggalar kaya apa ya..ada yg dari desa wonorejo egk ya salam buat anak wonorejo..

    1. …..Ketika aku memilih untuk meninggalkan kedoenggalar… Banyak tangan yang mencoba menahanku… Yaa… Sakit juga keputusan yang harus kuambil… Ini bukan inginku… Mungkin tuhan punya rencana lain… Namun… Aku pasti kembali… Disana darahku menetes… Dan disana jua… Jiwaku harus membumi… Untuk jiwa jiwa terkasihku… Simpan rindumu jadikan telaga… Agar tak usai mimpi panjang ini… Mengalirlah…

      #broedzoel son… Mepet mbalokan…

    2. …..Ketika aku memilih untuk meninggalkan kedoenggalar… Banyak tangan yang mencoba menahanku… Yaa… Sakit juga keputusan yang harus kuambil… Ini bukan inginku… Mungkin tuhan punya rencana lain… Namun… Aku pasti kembali… Disana darahku menetes… Dan disana jua… Jiwaku harus membumi… Untuk jiwa jiwa terkasihku… Simpan rindumu jadikan telaga… Agar tak usai mimpi panjang ini… Mengalirlah…

      #broedzoel son… Mepet mbalokan…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s